В тази статия ще можете да прочетете повече относно нашата политика за доставка и връщане на стоките и услугите, които предлагаме.
*Ако кликнете на дадената тема, тя ще се разгърне в пълен обем.
Доставките на Хелианти са обособени в три различни групи.
- Група – Доставки в България
- Група – Доставки в Европа
- Група – Доствки Свят
Относно доставките ни в първа група, работим с големите национални доставчици – Спиди и Еконт. И при двата доставчика крайният ни клиент ползва отстъпки, каквито самите доставчици предлагат за постигнати обеми на доставка.
Независимо дали сте избрали по-скъпа доставка (до врата на клиента) или възможно най-евтината (доставка до спидомат/еконтомат), сумата за доставка бива преизчислена с отстъпките, които Спиди/Еконт са ни предоставили. Стандартната отстъпка, която ползваме и при двата доставчика е 9% от стандартната сума за същата услуга.
Възможната разлика в цените за една и съща доставка се дължи на ценовата политика на самите доставчици. Ние не можем да определим тази цена, тя се изчислява автоматично през апликацията, която смята обем на пратката, тежина, вид доставка, наложен платеж и други. При всяка ваша поръчка ще можете да установите каква е сумата за тази доставка. Ако сумата за доставка не ви устройва, можете да я направите по-ниска ако промените мястото на доставка – към спидомат/еконтомат.
Относно изпращането и съответно получаването на вашата поръчка в България, можете да видите повече в това видео.
2. Доставки в Европа
Стандартните ни доставки в Европа са изпращани чрез DPD.
Чрез DPD можете да получите цена за доставка, още на етап поръчване на продукти от нашия магазин.
При заявено желание на клиента, изпращаме и чрез DHL.
Ако изберете доставка чрез DHL, се налага да ни уведомите чрез формата ни за контакти, тъй изчисляването на цена за доставка се извършва само след конкретно запитване.
Всички наши европейски доставки не подлежат на митническо обслужване.
3. Доставка Свят
За всички клиенти, които поръчват извън ЕС важи само доставката чрез DHL и всяка доставка се уточнява допълнително с нас.
Хелианти се стреми да изпраща винаги международните доставки тип DAP (Delivered At Place), което на практика означава доставка до вратата на клиента. При по-обемисти доставки, с повече продукти, също се опитваме да доставим тип DAP, но това не винаги е възможно, предвид политиката за внос на хранителни и минерални добавки на държавата получател.
Доставки в Съединени Американски Щати са почти невъзможни, тъй като всичките хранителни добавки, които могат да бъдат внасяни легално в страната са избрани чрез определени квоти за внос.
Политиката ни за връщане на вече получени хранителни добавки е стандартната, която е законово установена в България.
- Имате право в 14 дневен срок да върнете получената стока.
- Връщането на стоката се изразява в две стъпки. Първа стъпка – уведомявате ни на ел поща info@heliantheae.bg , чрез свободен текст, че желаете да върнете стоката. Ние ще ви изпратим отговор на това електронно писмо, в което ще ви попитаме за банкова сметка, на която да върнем сумата. Тъй като ние работим само чрез плащания от вида Пощенски Парични Преводи (ППП) или банкови плащания (БП), можем само и единствено да ви върнем парите по банков път. И втора стъпка – изпращате стоката за ваша сметка на следния адрес: София, бул. „Ак. Ив. Евстр. Гешов“ 2Е, БЦ Сердика, за Хелианти ООД, офис 303, вх. 1.1.
- Моля имайте предвид, че можем да върнем само сумата за закупената стока, но не и разходите за доставка.
- Моля имайте предвид, че върнатата стока трябва да бъде в ненарушена търговска опаковка.
- Моля имайте предвид, че трябва да получим върнатата стока до 14 дни, от датата, в която вие сте получили стоката. След тези 14 дни не можем да извършим връщане на стока.
- Сумата за върнатата стока възтановяваме, след като сме получили обратно върнатата стока.
- Не можете да върнете вече издадени на ваше име виртуални курсове, тъй като няма как да докажете, че нямате тяхно копие, нито, че не сте използвали по какъвто и да е начин виртуалния продукт. Виртуалните продукти не подлежат на връщане.