Повече от 20 години ние представляваме и продаваме апаратите за био-резонансна диагностика, метод на Фол, произведени в България.
От пет години насам „Хелианти“ ООД се занимава не само с продажбата на тези апарати, но и със сервизното им обслужване.
IKG апаратите не са капризни, рядко се чупят, тъй като са защитени от удари, падане и мокрене, но както всеки друг апарат и те имат нужда от калибриране, почистване, преглеждане дали всичко в тях работи коректно. Все пак това са апарати за професионална употреба и безупречната им работа е много важна за всеки професионалист.
Ние от Хелианти до момента не сме таксували нито един клиент на IKG, който се е обърнал към нас за сервиз по извънгаранционен апарат. И за изминалата 2021 година поканихме всички притежатели на апарати IKG, които имат нужда от сервиз и диагностика, да ни представят апаратите си. Ангажирахме се да направим профилактика, измерване и почистване на всеки един апарат, който ни беше донесен, при това изцяло за наша сметка. Единствено клиентът си заплащаше подмяна на счупено стъкло и/или скъсани кабели.
С гордост можем да обобщим, че дори апарати, които са закупени преди 20 години, даваха много дребни отклонения при измерването им и работят безупречно дори до днес. До момента не ни беше представен нито един непоправимо счупен апарат, нито един с некоректни показатели и нито един, който да има поражения по електронната или аналоговата си части.
Най-тежката повреда, която установиха нашите специалисти, бяха изтекли батерии, които бяха направили поражения от рода на корозия по пистите и няколко къси съединения. Интересното беше, че собствениците на тези апарати не подозираха, че апаратите им работят с батерии, като последните имат нужда да бъдат проверявани и сменявани поне веднъж годишно. Ние не можем да гарантираме за качеството на батериите в апаратите и сме подготвени да сменим направо цялата електонна платка.
Същият екип от специалисти за ваше улеснение от началото на 2022 година вече работи с абонамент за обслужване за апарати извънгаранционен срок и безплатна диагностика, профилактика и поправка за такива в гаранционен срок.
Връзка към договора за извънгаранционно обслужване. Кликнете тук: Клик
Следват често задавани въпроси и отговори:
Отг.: Абонаментът е договор, който Ви гарантира, че всяка повреда по Вашия апарат ще бъде отстранена съгласно условията по този договор. Всичко, което може да бъде ремонтирано, ще бъде ремонтирано за наша сметка. Нови части, като смяна на електронни платки, смяна на стъкло, смяна на сонда, ръкохватка, нов противоударен калъф, нови кабели и т.н. нови части, ще бъдат за сметка на клиента.
Отг.: Включва човешка и машинна работа по Вашия апарат. Диагностика на проблемите, които описвате, разглобяване, почистване, поправка на старите части в този апарат, калибриране за коректната му работа и отново сглобяване.
Отг.: Да! Всеки ремонт е придружен от протокол, който описва състоянието на представения апарат и всички дейности, които са изпълнени по неговия ремонт. Също и данъчна фактура издаваме.
Отг.: Всеки абонамент за поддръжка извънгаранционно обслужване е за една календарна година.
Отг.: Да! Можете да заявите и да получите работещ апарат, с който да продължите да работите, докато трае ремонтът на Вашия апарат.
Отг.: Цената на абонаментното извънгаранционно обслужване е 250.00лв. с ДДС.
Отг.: Нямате лимит. Колкото е нужно, толкова. Никой не може да предвиди кога и как би могло да му счупят апарата.
Отг.: Може! Двата неудобни момента са, че ще трябва да изчакате една календарна седмица, преди да: 1. Влезе апаратът Ви за ремонт и 2. Да получите „оборотен“ апарат, с който да работите, докато трае ремонтът на Вашия апарат.
Отг.: Не. Всеки апарат има свой уникален номер, с който се идентифицира и на апаратурата, с която се диагностицира и калибрира. Всяко извънгаранционно обслужване е само за един апарат.
Отг.: Пример – обаждате се днес, за да заявите абонамент за извънгаранционно обслужване, ние на другия ден Ви изпращаме договора за този абонамент. Можем да пратим и искане за наложен платеж, а можете и да платите по банков път. След като получите договора, Вие го подписвате и единият екземпляр от договора е за Вас, а другият ни го пращате обратно. След получаване на подписания договор и Вашето плащане, то договорът Ви влиза в сила. И ние можем вече да Ви изпратим оборотен апарат.
Отг.: Можете да задържите оборотния апарат в рамките на 2 работни дни, след като получите обратно Вашия поправен апарат.
Отг.: На тази страница ще намерите цените за резервни части и работа, без да имате абонамент за извънгаранционно обслужване.
Директен линк: https://heliantheae.bg/12870-2/
Имате още въпроси?
Моля задайте ги в писмен вид на ел. поща: info@heliantheae.bg
Или ни се обададете на телефон: +359 8 777 202 74