Тази статия има за цел да покаже нагледно как да поръчаме стоки от магазина и да използваме опцията „Доставка чрез Спиди„.
След като сте избрали продукта, който искате да закупите, натиснете бутона „Добави в количката“. След като го натиснете, се появява този прозорец:
Когато кликнете на „Виж количката“ или „Купи“ се зарежда съдържанието на Вашата количка. На тази страница можете да обновите количеството на стоките. Количеството на стоките се увеличава или намалява със съответните стрелки в полето „Количество“. Веднага щом промените количеството на дадена стока „светва“ бутона „Обновяване на количката“. Натиснете го за да се потвърдите желаното от Вас количество. Ако не го натиснете дори и да сте въвели по-голяма или по-малка бройка, в полето „Количество“, това не се отразява на общата цена на количката, която можете да видите в полето „Общо“.
Тук е мястото, където можете да приложите и промо код (кодове). Промо кодът се въвежда в полето „Код за отстъпка“, под съдържанието на количката и натискане на бутона „Прилагане на промо код“. Ако имате няколко промо кода, въвеждат се един по един и след всеки се натиска бутона „Прилагане на промо код“. Това се отразява веднага на цената на количката Ви.
След като сте потвърдили желаното количество и сте въвели съответните промо кодове, тогава изберете опцията „Доставка чрез Спиди“. По подразбиране в полето „Доставка“ може да е избрана първата опция „Доставка с Еконт Експрес“. Затова ако искате да изберете Спиди като Ваш куриер, трябва да кликнете на малката бяла точка пред опцията „Доставка чрез Спиди“. Ако искате да прочете детайлни инструкции, за това как да поръчате с опцията „Доставка с Еконт Експрес“, можете да погледнете тази статия. След като изберете „Доставка чрез Спиди“ опцията, натиснете бутона „Приключване на поръчката“.
Доставка чрез Спиди
По принцип, когато изберете опцията „Доставка чрез Спиди“, под нея се изписва страната на доставка, базирана на Вашият IP адрес (т. е. географското място, където е разположен Вашият Интернет доставчик). Ако използвате VPN или по-някаква причина искате да промените страната на доставка, това може да стане на следващата стъпка. В тази статия, ще се съсредоточим на доставка само за България. Ако искате да научите повече за това как да доставим стоките Ви в чужбина чрез Спиди, моля прочетете тази статия.
След като натиснете бутона „Приключване на поръчката“ се зарежда страницата „Поръчка“. В началото тя е разделена на две секции – „Фактуриране и доставка“ и „Допълнителна информация“. В секцията „Допълнителна информация“ има поле за бележки по поръчката. В него можете да напишете например данни за фактурата, която желаете да Ви се издаде. Това включва име на фирмата, данъчен номер и т.н. Можете също да въведете указания за куриера. В това поле НЕ СЕ ВЪВЕЖДА АДРЕС! Това е много важно. Адресът се въвежда по-долу в секцията „Вашата поръчка“, както ще Ви покажем в следващите стъпки.
Общи положения
В секцията „Фактуриране и доставка“ се попълват задължително полетата: „Име“, „Фамилия“ и „Държава/Територия“. Именно посредством последното поле, което представлява падащо меню, можете да промените държавата, до която искате да изпратим стоките. Когато кликнем на него, се предлага списък от всички държави, до които Спиди доставя пратките си. Избираме България. Нашият магазин използва функцията „геолокация“ и затова, в повечето случаи, на Вас това няма да Ви се наложи, защото „България“ ще бъде вече заредена в това поле по подразбиране. След това попълвате и задължителните полета: „Телефон“ и „Имейл адрес“.
Когато сте готови с попълването на личните данни, преминете надолу в същата страница, където е секцията „Вашата поръчка“. В началото имате сбита форма на Вашата поръчка с продуктите, количеството, кодовете за отстъпка и крайната цена, която дължите (без тази за доставката). По-надолу имате празни полета, където се въвежда адреса за доставка.
Първото поле, което трябва да попълните е „Населено място“! В полето пише „Започнете да пишете и изчакайте …“. Когато въведете първите няколко букви на населеното място, програмата ще Ви даде списък от предполагаемите населени места. От него изберете желаното от Вас град или село. Когато изберете Вашето населено място, страницата се презарежда с попълнено автоматично населено място и пощенски код в полето „ПК“. В зависимост от големината на населеното място може да се появи или формата за попълване на адрес (за малки села и градове, вижте снимка номер 5) или опцията „Доставка“, която предлага три опции.
Трите различни варианти на доставка са: „до автомат“, „до офис“ и „до врата“ (моля вижте снимка номер 6). По подразбиране е избрано полето „до автомат“. Ние ще разгледаме и трите варианти, като ще започнем с този по подразбиране.
1. Доставка чрез Спиди до автомат
Когато е избрана опцията „до автомат“ от полето „Доставка“, под него има друго поле „Офис“ и в него пише „– Моля, изберете автомат –„.
Когато натиснете стрелката „надолу“ в края на полето ще се покаже списък от адресите, на които Спиди има автомати за получаване на пратки. Изберете този, който желаете. В зависимост от населеното място и начина на доставка, Спиди може да предлага няколко услуги на доставка и техните цени. Ако имате такива опции можете да изберете тази, която искате в секцията „Изберете услуга“. В повечето случаи и за по-малки населени места Спиди предлага само „Спиди – СТАНДАРТ 24 ЧАСА“ и тя е избрана по подразбиране.
2. Приключване на поръчката
След като изберете желаният от Вас автомат, трябва да изберете начина на плащане. За сега магазинът ни предлага два начина – „В брой при доставка“ и „Банков превод“. По подразбиране е „В брой при доставка“. Това означава да платите на куриера, когато Ви достави стоката или така наречения наложен платеж. Ако изберете опцията „Банков превод“, ще трябва да преведете парите за продуктите и доставката по банков път. Детайлите за нашата банкова сметка ще получите в имейл, веднага след като приключите поръчката.
Много Важно! Преди да приключите поръчката, след като сте избрали начина на плащане, трябва да селектирате опцията „Прочетох и се съгласявам с правилата и условията на сайта*“! Отбележете полето като натиснете квадратчето пред него, за да поставите отметка. То е задължително и ако не го направите няма да можете да завършите поръчката.
Едва след това можете да натиснете бутона „Поръчване“ и да приключите поръчката си. Ако не поставите отметката ще получите съобщение за грешка в началото на страницата „Поръчка“ с червен надпис и удивителен знак преди нея. Моля вижте снимката по-долу:
След като го натиснете бутона „Поръчване“ ще се зареди нова страница с потвърждение на Вашата поръчка и ще получите имейл от Хелианти на адреса, който сте попълнили по-горе.
3. Доставка чрез Спиди до офис
Ако сте избрали опцията „до офис“ от полето „Доставка“ програмата ще зареди в полето подканващ надпис „– Моля, изберете офис –„. По същия начин, както по-горе, от падащото меню изберете желания от Вас офис за доставка. На изображение номер 10 е показано доставка чрез Спиди до офис в София. Обикновено доставката до офис е малко по-скъпа от доставката до автомат. Приключването на поръчката е аналогично както при избора на доставка с „до автомат“. За повече подробности вижте точка 2.
4. Доставка чрез Спиди до врата
След като сте избрали тази опция, се появява формата за попълване на точен адрес, както е показано на фигура 5, при избор на по-малки населени места, където няма друга опция като автомат или офис. Първото поле на адресната секция е „Квартал“ и в него пише „Започнете да пишете и изчакайте …“. По същия начин, както и при попълването на „Населено място“, започнете с първите букви на квартала и ще получите списък от предложения, от които да изберете това, което искате. Ако адресът Ви няма квартал пропуснете това поле и отидете на следващото – „Улица“. Начинът на попълване е същият както и при „Квартал“. Трябва да изберете една от улиците, които Ви предлага програмата. По принцип поне едно от двете полета „Квартал“ или „Улица“ е задължително, за да попълните точен адрес!
В оставащите полета „No“, „Бл.“, „Вх.“, „Ет.“ и „Ап.“ няма предложения и те са не задължителни, но трябва да се попълнят така, че да напишете точния адрес за доставка. Ако имате някакви забележки към адреса или към куриера, можете да ги въведете в полето под адреса „Забележки към адреса“. Това по-принцип е най-скъпата доставка независимо от предложените услуги, в сравнение с доставка до автомат или офис.
На следващата снимка е показано попълване на адрес (опцията на Спиди „до врата“) с примерен адрес във Варна и примерна забележка към адреса.
След това поръчката Ви може да се приключи по същият начин, описан в точка 2 по-горе. Надяваме се, че с това описание няма да имате проблем с поръчките от магазина, използвайки доставка чрез Спиди като куриер. Ако имате повече въпроси можете да ни пишете на: admin@heliantheae.bg.
5 comments
Анонимен
Enjoyed every bit of your blog article. Really thank you! Fantastic. Dusty Bohrer
potno
I think the admin of this site is really working hard in support of his website, because here every stuff is quality based information. Jon Bakowski
turkce dublaj filmler
Pretty! This was an extremely wonderful post. Thank you for supplying this information. Wilbur Loeven
bahis oyna
Really appreciate you sharing this blog post. Much thanks again. Really Cool. Eliseo Dicker
Анонимен
I have recently started a website, the information you provide on this site has helped me tremendously. Thank you for all of your time & work. Ryan Wigg